Özlem Yılmaz Resim 3

4 Temmuz 2008 Cuma

*





+

5 yorum:

Adsız dedi ki...

özlem yılmaz seni çok seviyorum çok güzelsin servet avcısı dizisinde berksanla ikiniz çok yakışıyonuz.

Adsız dedi ki...

bune be bu ne kopuk hayat güzel gız emme hiç çekici bulmuyorum ama seni cok seviyorum

Adsız dedi ki...

bune be bu ne kopuk hayat güzel gız emme hiç çekici bulmuyorum ama seni cok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya bence o dizi kalkmamalıyı ya benim izledim diziler zaten tutmaz bi oan üzülürüm ya gercekten güzeldi bengenmiş tim ama kaldırılırdı sizden yeniden vizyona koyulmasını istiyorum lütfen gerkeli yetkililere sesleniyorum burdan

Adsız dedi ki...

dızı yı sadece ozlem ıcın ızlıyorum cok guzel cekıcı yaa aklıma gelmıyo bu kız ıcın aklınıza ne kadar guzel sey gelıyosa o dur.... cok guzelsın cokkkkkk.. bu dızı bıtmesın bıtersede ozlem bı dızı cevırmesı lazım yemın ederım hıc kacırmıcam hıcc bu dızıyı zaten hıc kacırmıyorum bu dızı ye yetıscem dıye nerdeyse kaza yapıyodummm

 
Seydiler